۱۶ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۲۰

در جلسه کمیسیون پیشگیری از سرقت شهرستان بناب عنوان شد؛

امنیت روانی جامعه در نتیجه اشرافیت کامل اداره اطلاعات بناب

امنیت روانی جامعه در نتیجه اشرافیت کامل اداره اطلاعات بناب

بناب- فرماندار بناب از امنیت روانی جامعه در نتیجه اشرافیت کامل اداره اطلاعات بناب بر موضوعات مختلف و تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهریار فتحی ظهر چهارشنبه در جلسه کمیسیون پیشگیری از سرقت شهرستان بناب با تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و اقدامات نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی اظهار کرد: اشرافیتی که اداره اطلاعات شهرستان بر موضوعات شهرستان دارد، در سطح بالایی است و باعث شده امنیت روانی بر جامعه حاکم شود.

وی با انتقاد از افزایش ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهرستان بر فعال سازی کارگروه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرستان تأکید کرد.

وی افزود: مصوبات جلسات قبلی بایستی عملیاتی شود و جلساتی که مصوبات آنها عملیاتی نشود نباید جلسات آن تشکیل شود.

فتحی فرماندار بناب در ادامه خواستار فعال سازی دبیرخانه کمیسیون پیشگیری از سرقت و همچنین دبیرخانه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز شد و تصریح کرد: این کارگروه بایستی با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز پرهیز و اجتناب کند.

امنیت روانی جامعه در نتیجه اشرافیت کامل اداره اطلاعات بناب

جهاد کشاورزی بایستی جلوی ساخت و سازهای بی رویه و غیرقانونی را بگیرد

این گزارش حاکی است، فرمانده نیروی انتظامی بناب نیز در نشست کمیسیون پیشگیری از سرقت این شهرستان گفت: جهاد کشاورزی بایستی جلوی ساخت و سازهای بی رویه را گرفته و اجازه ندهند بیش از این باغات منطقه تخریب شوند.

سرهنگ سهراب شفقی از افزایش ۱۳ درصدی آمار سرقت در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبرداد و گفت: بیشتر این سرقت‌ها از اماکن خانه باغ‌ها و ساختمان‌های نیمه کاره صورت می‌گیرد و این درحالی است که هیچ گونه سرقت مسلحانه در این شهرستان نداریم و در سایر حوزه‌ها با کاهش سرقت مواجه هستیم.

وی همچنین از کاهش ۵۰ درصدی آمار سرقت احشام در شهرستان خبرداد و افزود: سال گذشته تمامی سارقین احشام در منطقه دستگیر شدند.

این افسر انتظامی در ادامه سخنان خود از عدم اجرایی شدن مصوبات این کمیسیون انتقاد کرد و گفت: متأسفانه اکثر مصوبات این کارگروه در سطح نامه مانده و عملیاتی نشده است و مصوبات این نشست‌ها ابتر مانده است.

شفقی با اشاره به ضرورت ساماندهی محل‌های ضایعات فروشی در سطح منطقه تصریح کرد: متأسفانه اکثریت اموال سرقتی در این مکان‌ها فروخته می‌شود که با تعدادی از صاحبان این مکان‌ها برخورد شده و جا دارد این اماکن ساماندهی شوند.

بنابراین گزارش، در ادامه نشست حاضرین در جلسه بر لزوم جلوگیری از ساخت و سازهای غیرقانونی در سطح شهرستان تأکید و از شهرداری و جهاد کشاورزی خواستند جلوی ساخت و سازهای غیرقانونی و بی رویه گرفته شود.

کد خبر 5252731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha